lördag 30 januari 2010

Inget är som väntans tider

....sitter och väntar på min äkta hälft ska komma hem från sin innebandy samt förberedelserna inför morgondagens agilitytävling. Tydligen hade det strulat REJÄLT med datorerna så det som borde ha gått på mindre än en timme har tagit över tre timmar!!!!!!

Imorgon är det upp innan tuppen då jag ska vara tävlingsledare på agilitytävlingen.

Jag höll tydligen på att bli utan hund idag. Lova har charmat valpköpare till den grad att de höll på att ta med henne hem. Tur att jag ska ner på fredag så jag ser att hon är kvar. Det är ju några fler valpköpare som ska göra besök under veckan.


Jag gissar att detta "Madame Bus" som är uppe och klättrar på mamma Lova.


Mor och dotter "Bus" (jag gissar att detta också är Madame)


Söta som socker, de börjar bli lurviga.


Också den stiliga grabben

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har varit inne på det tidigare angående Lova, jag frågade Marie i höstas om vi inte kunde "klona" Lova då jag ville ha en hund precis som fina Lova! :-) Men nu finns det ju fem mini-Lovisar :-), så jag lovar att inte ta med mig Lova hem när vi hälsar på "ulltussarna" om två veckor.
    Kram Eva-Britt

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag har ju sett en yngre version av Lova. Det har också hennes bröder. :D
    Men det är inte svårt att förstå varför Lova stulit valköparnas hjärtan, för hon ÄR verkligen nåt alldeles extra. Och det tycker ju både jag och hennes bror. Den prickige, han som var den ende som vågade. :D :D :D

    Ser fram emot fredag så jag nästan spricker. ;)

    Ha en trevlig fortsättning på helgen och hoppas tävlingen går bra imorgon.

    Kram till er alla.

    SvaraRadera

Bloggintresserade